Mijn naam is René Wijnia, geboren in 1968 en woonachtig in Ede.

    Na mijn MAVO en MEAO ben ik aan de slag gegaan in de ICT - branche als Applicatieprogrammeur en Systeem-beheerder.
    Na vier jaar heb ik de ICT - branche verlaten en ben ik aan de slag gegaan bij een kleine organisatie in de bouwbranche.
    Hier heb ik tien jaar ervaring opgedaan op het administratieve en commerciële vlak.

    Vervolgens heb ik op projectbasis één jaar gewerkt bij een internationaal wenskaartenbedrijf. Bij dit bedrijf heb ik de P&O - afdeling en de volledige personeels-registratie opgezet. Tevens ondersteunde ik het Hoofd Administratie bij zijn administratieve taken.

    Na dit project ben ik aan de slag gegaan als Plaats-vervangend Hoofd Administratie bij een stichting met werkzaamheden in de Vee- en Vleessector. Drie jaar was ik verantwoordelijk voor het voeren van de administratie van vijf werkmaatschappijen inclusief het maken van managementrapportages, jaarrekeningen, belasting-aangiften, de salarisadministratie en alle andere bijbehorende administratieve taken.

    Voordat ik voor mezelf ben begonnen heb ik nog één jaar gewerkt bij een Nederlandse dochteronderneming van een grote internationale apothekersketen als Hoofd Financiële Administratie Nederland. Deze keten verzorgt de administratieve werkzaamheden voor ruim vijftig werkmaatschappijen in de zorgsector. Het aansturen van vijf medewerkers, het opzetten van procedures, het analyseren en controleren van de volledige boekhouding en het vervangen van de salarisadministrateur bij afwezigheid behoorden tot mijn werkzaamheden.

    Mijn studie Hoger Financieel Management heb ik in 2006 afgerond met een scriptie over het belang van betrouwbare cijfers.

    In maart 2006 ben ik begonnen met Wijnia Administratiekantoor en werk ik samen met u aan goede financiële toekomst voor ons allebei!